środa, 1 stycznia 2014

Powitanie

Serdecznie witam w nowym 2014roku!
Dziś krótko, właściwie chciałam was też powitać tutaj. Mam na imię Justyna i mam 18lat (rocznikowo 19/ 1995). Mieszkam na śląsku. Interesuje się kulturą Azji, modą i dbaniem o ciało jak i umysł, bez muzyki żyć nie umie a uczę się w zawodzie fryzjer i kocham wszystko co urocze. Ten blog to jedno z postanowień noworocznych. Wieżę że ten rok będzie szczęśliwy, co mnie zachęciło by spróbować po raz kolejny i zmierzyć się z blogowaniem, będę walczyć z przeciwnościami i moim lenistwem. Postaram sie by było co czym się tutaj zająć po mimo że nie mam własnego komputera i jestem na łasce braci. A że mieć nie będę to czekanie nic nie da, więc 1 stycznia 2014 roku biorę się  do dzieła (nie ukrywam ze podoba bardzo mi sie ta data, i nie umiem się napatrzeć XD )
Jeszcze tak w skrócie co nie co będzie tu z Azji, mody urody i po prostu o moich pasjach. A teraz biorę się za zabawę z wyglądem na wstęp.
Trzymajcie za mnie kciuki! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz