poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Archiwalne: Rozmowy w Toku - Otaku z 11.02.2013r (moje przemyślenia)

Tak w przerwie świątecznej macie mini lekturę, może kogoś zainteresuje ^^"

Znalazłam w zapisach nagranych programów rozmowy w toku z dnia 11 lutego 2013 r, emitowane na kanale TVN, w programie Rozmowy w toku pojawili się Otaku.  Oczywiście oglądałam ten program
, a że go nagrywałam, tak więc powtórnie oglądałam go z rodzinką, i patrzyłam na ich opinię. Nie wiem czy jeszcze na stronie się da obejrzeć cały odc, ale myślę że warto sprawdzić jeśli ktoś go jeszcze nie widział. Tytuł to ''Nie chcę dorosnąć chcę być elfem'' 





Są tam przedstawione wywiady z pięcioma osobami. Trójka Polaków, i dwie osoby z zagranicy (popularne osoby z sieci). Moja opinia o tym co tam się działo:

  •  Pierwsza była 19-letnia dziewczyna Anastasiya, która wciela się w wróżkę na co dzień, je tylko warzywa i owoce, ma doczepiane czerwone włosy i pracuje jako fryzjerka. Troszkę mnie mnie martwi jej sposób odżywiania się, jest okropnie chuda  choć jednocześnie ją podziwiam dlatego że chciałabym zostać wegetarianką, ale jako że uwielbiam mięso to wiem że to jest niemożliwe m mogłabym pewnie tylko minimalnie ograniczyć jego spożycie. Jeżeli chodzi o jej styl bycia, to mi się podoba, lecz ja osobiście na co dzień bym tak z domu nie wychodziła. 

  • Następna była para znajomych z jednej klasy, bodajże trzeciej gimnazjum. Dziewczyna z włosami przefarbowanymi na niebiesko i stylizująca się na Japońskie lolity i po części Miku Hatsune, oraz chłopak upodabniający się pod niejakiego wampira Marszala (nie mam pojęcia kto to i czy dobrze napisałam). Co mogę o nich powiedzieć, może najpierw co sądzę o ich wyglądzie: Podoba mi się jej kolor włosów, jeżeli chodzi o jej ubiór przynajmniej ten jeden który widziałam, ni on lolici słodki, ani nie na Miku. Sukienka brzydka, w ogóle mi się nie podoba, różowe rajstopki a na nich biało-zszarzałe podkolanówki, sądzę że bez tych rajstopków było by o wiele lepiej, żadnego podkreślającego jej styl makijażu, co wypełniło i podkreśliło by całość. Nie chce być nie miła, ale jej wygląd w niczym nie przypominał mi słodkiej Japońskiej postaci, porównałabym ją raczej do pani spod latarni. (To tylko moja opinia!). Chłopak w czarnej peruce, gdyż jak słyszałam został ogolony na spaniu przez swojego tatę. Miał doczepione elfie uszy, lecz one akurat mu pasowały do twarzy i nosa. Jeżeli chodzi o ich zachowanie; Podziwiam ich za to że nie wstydzą się pokazywać innym takimi za jakich się uważają, lecz słuchając w wywiadzie tego co się dzieje między nimi a ich otoczeniem, to powinni iść na kompromis. Będąc w szkole powinien być jakiś regulamin, którego trzeba przestrzegać, co jak co rozumiem ale ja przemocy nie uznaję, a takie ubieranie się jest prowokacyjne, lecz i inni nie powinni się posuwać dalej niż do jednorazowego wyrażenia swojej opinii a  nie do rękoczynów, i że nauczyciele nic z tym nie robią, to zastanawiam się co to za szkoła. Wygląd to coś na co człowiek jako pierwszą rzecz zwróci uwagę. Na pewno gdy ta dwójka wyjdzie z gimnazjum do innej szkoły znajdzie więcej sobie bliskich o podobnych zainteresowaniach. Ten wywiad na pewno był stresujący w momencie gdy dziewczyna cały czas powtarzała te same słowo, ja z tatą buchałam śmiechem patrząc na reakcje innych. Lecz ja to bym chciała na żywo zobaczyć jak oni odgrywają te scenki (Kamehameha) na przystankach autobusowych czy innych miejscach, na pewno by mi to humor poprawiło, a szczególnie reakcje publiczności XD

  • Trzecią osobą, była 15-letnia dziewczyna, która przyleciała aż z Londynu. Venus Angelic, dziewczyna bardzo popularna w internecie. A oto jeden z jej filmików klik, i jej kanał .  Ma bardzo wyrozumiałą mamę jeśli chodzi o pasje dziecka, jak na 15 latke ma dobrze wyćwiczone kilka języków, piękny styl i ubiór, co świadczy o zarobkach, ponieważ wiem że to musi być kosztowne. Zakochałam się w jej sukience, jaką miała w programie, i również peruka piękna była (^.^) Nie zbyt dużo umiem o niej powiedzieć. Jeśli chodzi o jej filmiki to parę widziałam, lecz nie bardzo rozumiem dialogi, gdyż nie znam języków.

  • A i ostatnia polka. Dziewczyna z bardzo zmiennym gustem , osobiście wygląd mnie nie przekonał jakoś szczególnie, lecz nic szczególnego nie mogę zarzucić. Ciekawe były jej opowiadania z przeszłości związane z pierwszymi anime , i to jeszcze jako dziecko. Przypomniałam mi się ja sama, gdy jako mała dziewczyna (może 6/7 lenia) siedziałam przed akwarium ze złotą rybką i prosiłam ją o własne pokemony XD
    Myślę że takie wspomnienia z dzieciństwa są przepiękne, i przezabawne na starość. Jej ostatnią faworytką było anime Paradise Kiss, które uwielbiam, przez co zrobiłam się żywsza, ciekawe ma plany nad otwarciem tej całej akcji z odzieżą. 


Ogólnie cały odcinek się dość ciekawie oglądało, przez ten rodzice częściej nagrywają rozmowy w toku i wspólnie oglądamy. Wkurzające są te 15 minutowe reklamy, ale jeśli program jest nagrany to problem z głowy bo można przewijać. Jeżeli przeczytaliście całe to jestem z was dumna i chyba oznacza to że nie było zbyt nudne? 
Widzieliście ten odcinek , co wy myślicie na ten temat ? 

1 komentarz:

  1. Ja powiem tylko tyle, że te programy ogólnie są ustawiane a zapraszani goście dostają kasę za to, że robią z siebie debili. xD

    OdpowiedzUsuń