niedziela, 5 czerwca 2016

Pierwszy koncert One Ok Rock w Polsce już za nami!

Wraz z czwartą (?) trasą One Ok Rock po europie zespół po raz pierwszy zawitał do Polski. Koncert zagrali 1.06.2016 roku w dzień dziecka w Warszawskiej Progresji Music Zone przez co sprawili wiele radości fanom.


Jak już wiadomo liczba fanów w Polsce jest ogromna przez co wszystkie bilety wyprzedały się w 4 godziny! W internecie wszelkie oferty sprzedaży były głównie umieszczane przez oszustów żerujących na około 3 tysiącach fanów którzy biletów nie kupili (według danych z wydarzenia na fb), a ze klub większej ilości ludzi nie pomieści tak sprzedaży w dniu koncertu nie było.

Początkowo nie wybierałam się na koncert bo bilety się wyprzedały, a mój stan konta był na minusie. Moim przyjaciółką się udało je zakupić przez co cieszyłam się z ich szczęśćia i z tego że się wyprzedały bo pokaże to chłopakom  że ich wizyta powinna odbyć się tu już wcześniej.
Co prawda im bliżej koncertu tym robiło się ze mną gorzej i popadałam w depresję "Mój ulubiony japoński zespół w końcu zawitał do Pl a mnie na nim nie będzie" ... płacz
tak reagowałam słysząc ich piosenki już miesiąc przed całym wydarzeniem. A ze oszustów był ogrom więc odkupienie biletu było niemożliwe.

Wszystko odwróciło się do góry nogami 19 maja gdy odwiedziły mnie przyjaciółki. Po 2 tygodniach męczącej jelitówki wracałam do sił, a kiedy wręczyły mi bilet na koncert OOR jakimś cudem świerzo zdobytym dostałam skrzydeł i zalałam się łzami szczęścia. To był najbardziej trafiony prezent jaki mogły mi podarować.
Całkiem nie spodziewałam się tego wiedząc że zostały wyprzedane na początku marca a moje urodziny były ze 2/3tygodnie przed tym dniem, więc na pewno zdobyły go w ostatniej chwili.
Teraz kiedy miałam bilet na OOR i wykupiony transport cieszyłam się przeogromnie i odczułam to że jadę na koncert mojego ulubionego zespołu pierwszego w Polszy!
...
Więc oczekujcie relacji!



Ps. Nadrobię te wszystkie zaległości i wyniki natłoku ostatnich problemów, wypadku i depresji, więc nie będzie takiej pustki.
I dziewczyny dziękuję! ~

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że przyjechali i mam nadzieję, że w przyszłym roku pojawią się w weekend dla odmiany ;w;

    OdpowiedzUsuń