wtorek, 3 czerwca 2014

"Lim Hair Tanglim" - Recenzja szczotki do włosów

I ostatni majowy ulubieniec, to mój najnowszy nabytek szczotka do włosów dziś recenzja. Trochę się rozpisałam dlaczego tak uwielbiam ten produkt, no ale o to tu chodziło.
Tak szczotka do włosów "Lim Hair Tanglim" cenna około32zł. Szczotka którą nie umiem się nacieszyć i na którą nie umiem się napatrzeć. Dostępna w trzech kolorach (czarna, fioletowa i purpurowa) zdobiona błyskotkami. Lecz przejdźmy do jej budowy: solidnie wykonana, dobra rączka trzyma się całości jej ząbki są sylikonowe trzech różnych długości. I co dalej, czym tu się zachwycać pytacie? Szczotka jest przeznaczona do rozczesywania długich włosów, konstrukcja ząbków ułatwia rozczesanie włosów na 3 poziomach przez co bez problemu radzi sobie z supłami i WCALE NIE SZARPIE I NIE CIĄGNIE , a sylikonowe ząbki wbrew pozorom nie są sztywne. Wręcz przeciwnie są elastyczne i delikatne. Rozczesując włosy u nasady szczotka daje bardzo przyjemne uczucie masując naszą skórę głowy co rozluźnia napięcie jak i pobudza nasze cebulki i mieszki włosowe.
Szczotka jest bardzo przyjemna w stosowaniu, czesanie włosów staje się samą przyjemnością. Lecz są i minusy: Szczotka super sprawdza się na suchych włosach, lecz na mokrych nie przynosi takiego efektu (dla mnie to i tak nie minus ponieważ myję włosy w nocy i chodzę spać z mokrą i nierozczesaną uprzednio głową) jak i dla niektórych może być minusem cena około 32 zł , ponadto zakupić ją można przez dostawców w salonach fryzjerskich czy fryzjerskich  hurtowniach zaopatrzeniowych a nie w lokalnej drogerii, lecz myślę że kto szuka to znajduje i na internecie na pewno ją złapiecie.
Dla mnie ta szczotka to po prostu rewelacja jest warta tej sumy i pozwala na przyjemny zabieg. Moje włosy są długie (z myślą o takich jest ta szczotka) więc nie mam pojęcia jak się sprawdzi na krótszych włosach. Tak więc wygląda moja opinia : Cenna jak najbardziej ma się do jakości więc mogę ją polecić wszystkim włosowym maniakom!
Moja ocena- 5/5 , 10/10
A tak się ona prezentuje (kolor purpury), zdj robione telefonem przez co różnica ząbków nie jest tak dobrze widoczna.



Poznam z chęcią wsze opinie ( a szczególnie osób z krótkimi włosami). Może i wy mi coś polecicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz