poniedziałek, 25 maja 2015

Śląska noc z k-popem!! \(^u^)/


Już niedługo bo 12 czerwca o godzinie 20:00 rusza śląska noc z kpopem! <Jeeeeeej>
Wydarzenie będzie miało miejsce w (Piotrowicach) dzielnicy Katowic. W klubie Old Times Garage, wstęp jedyne 10zł.

Jestem mega podekscytowana, bo doczekałam się imprezy w moim stylu.
Na żadne inne wypady do klubów nie chodzę, a obiecałam sobie iść na imprezę w moim (azjatyckim) stylu.
Wydarzenie zorganizowało + Social. Śląsk dzięki nim będzie tańczyć, śpiewać i szaleć tej nocy.

Oficjalny plakat.

Mam nadzieję że się tam spotkamy! \(^u^)/

Jakie są wasze wrażenia na tego typu imprezy?

4 komentarze:

  1. O, nawet nie wiedziałam, że u nas na Śląsku się takie rzeczy organizuje. xD Osobiście jak najbardziej popieram. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogło mnie tam nie być?! No jak?! Jeszcze w okolicach mojej uczelni!
    Nie jestem fanką k-popu, ale wszystko co daje możliwość poznania Azji i jej fanów jest fajne.
    Jak mogło mnie tam nie być?! Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy? T^T

    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz (czytając ze zrozumieniem) to to się dopiero odbędzie za dwa tygodnie xD
      więc nie wszystko stracone ^.^

      Usuń