piątek, 26 lutego 2016

Wspominamy: kpop meet up Katowice (lipiec 2015r)

Hmmm było To pierwsze spotkanie fanów kpopu w Katowicach na którym byłam i w porównaniu do dalszych jedyne które dobrze wspominam (po kolejnym zrezygnowałam z udziału w takich imprezach). Może już jestem na nie za stara ...

Co, Gdzie I Jak?
Pojawiło się wydarzenie na fb, w którym postanowiłam wziąć udział, bo czemu nie?
Tylko do tej pory nie wiem dlaczego wybrałam sie na nie sama, bez moich przyjaciół oo’
Nie odchodząc od tematu, spotkanie było w Katowicach, zbiórka w dwóch miejscach (pod GK i pod spodkiem) w okolicach godziny 13/15.
Była nas całkiem spora grupka. Pogoda nie była ciekawa a mimo to było przyjemnie.
Przez pewien czas byłyśmy pod spodkiem, póki całą grupą nie poszłyśmy do parku gdzieś za SCC.

Co się działo?
Rozsiadłyśmy się wszystkie na kocach, było nas około 20/30 osób jak nic.
Pierwsze zadanie jakie było to tradycyjnie zapoznanie się ze sobą (powiedzenie czegoś o sobie, o swoich upodobaniach/marzeniach itp).
Oczywiście nie zabrakło zabaw, gier, i konkursów, przez co wszyscy w okolicy zwracali na nas uwagę.
Było miło i każdy miał kogoś do towarzystwa i nie zabrakło muzyki grającej w tle z głośników.
Były tam same dziewczyny w wieku 16-20 lat, gdzie oczywiście ja byłam najstarsza (choć nikt nie dowierzał).
Na koniec gdy ludzie zaczęli się rozchodzić zrobiliśmy kilka zdjęć, przed przeniesieniem się na posiłek do GK uciekając przed nadchodzącym deszczem.
Do GK dotarła niezliczona połowa,ale myślę że tych najbardziej pozytywnie zakręconych. A w okolicach 20:00 wszyscy się rozeszli.
Jakie wrażenia? 
Tak jak wspomniałam, warto to było wspomnieć, to był pierwszy i jedyny zlot który był tego wszystkiego wart.
Poznałam wiele pozytywnych ludzi, a w tym dziękuję Sasu, która na koniec panicznie mnie wystraszyła łapiąc za ramię na przystanku tylko po to by zabrać mnie do auta. Kiedy stałam pochłonięta w muzyce. To było kochane i bardzo miłe zaskoczenie ^^
Z kilkoma osobami mam cały czas kontakt, i to bardzo solidna znajomość.
Było zabawnie, tanecznie, w dobrej muzyce i wgl było super.
Nie wiem czy to dzięki ludziom, czy dzięki dobrze zorganizowanej organizacji, naprawdę nie wiem dzięki komu ten dzień był udany. Ale bardzo się cieszę że wzięłam udział w tym zlocie, będę go tu miło wspominać.
Więc pozdrawiam wszystkich, którzy byli tam obecni, może w tym gronie uda nam się to powtórzyć!

~ Do następnego!

1 komentarz:

  1. K-pop nie moja rzecz, ale w sumie chyba nie mogłabym na takie meety chodzić, jednak przepaść wiekowa jest już dla mnie czasem zbyt odczuwalna w takich momentach :')

    OdpowiedzUsuń