niedziela, 4 stycznia 2015

Koniec przerwy świątecznej, oraz życzenia i postanowienia na nowy 2015r

Ten świąteczny wolny czas przeminął bardzo szybko. Już prawie wszyscy powrócili do swoich obowiązków. Na ten nowy rok 2015 chciałabym by każdy dotrzymał choć jednego postanowienia noworocznego, i by ten rok był bardziej pomyślny od minionego! ;)




Zebrałam w głowie pomysły na nowe posty i pozostaje tylko się brać za pisanie.
No i co powiecie na zmiany? Np wyglądu bloga? .. To też uczynię.
Ruszy i dalsza część MM (bo w końcu jestem gotowa by dać wam coś więcej), oraz będzie dużo więcej Azji - blog ma już rok. Troszkę go zaniedbałam na jesień, ale nie ma nic złego co na dobre nie wyjdzie! <pociesza się>
Mam też małą niespodziankę ... Razem z moimi przyjaciółkami rozpoczynamy nowy projekt, troszkę nim poszerzę moją pasję i będzie uzupełnieniem/urozmaiceniem dla bloga.  Myślę że wielu kpopowców będzie nią zainteresowanych, lecz musicie się uzbroić w cierpliwość. Pierwszy ustalony termin publikacji tego mojego szalonego pomysłu to wstępnie 14 lutego ... Już się nie umie doczekać efektu! Wyczekujcie go ze mną proszę! (^.^)

1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i życzę powodzenia przy rozwijaniu bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń