poniedziałek, 22 czerwca 2015

Ostatnie dni szkoły ~ witamy wakacje \(^.^)/

Tak więc nie wiem jak w normalnych szkołach i w waszych profilach/rocznikach, ale mój pierwszy rok liceum zaocznego dobiegł końca.
Po mimo braku ceremonii ukończenia, poczułam ten dreszczyk nadchodzących wakacji. Pewno ostatnia impreza też zrobiła swoje.
Mogłabym dziś oznajmić że czuję się wolna jak ptak. No a skoro są wakacje, jest wolność (u mnie to na prawdę będą najluźniejsze wakacje od 3lat)
Coś za tym idzie, a co?
To nie tak, ze nie mam obowiązków, po prostu sama sobie ustalam czas w jakim pracuję.
Został mi już ostatni wtorek, w jaki mam zajęcia z japońskiego potem przerwa wakacyjna. I po tym czasie uroczyście powitamy wakacje razem z przyjaciółmi.
Więc mam na nie niemałe plany. I takie osobiste (np. ukończyć prawo jazdy), i związane z biznesem (np. potraktować to jako pracę zawodową, by szybciej odnieść sukces) oraz te z blogiem (np. zwiększyć ilość postów, pod kątem różnych tematów i nie tylko)
Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, więc odwiedzajcie bloga i lajkujcie fp, by być na bieżąco \(^w^)/

 Pozdrawiam ~ Mariee

1 komentarz:

  1. Ja wakacje i to krótkie dopiero od połowy lipca, ale czekam aż uczniowie zaczną wakacje, to zostanie mi tylko praca papierkowa XDD

    OdpowiedzUsuń