niedziela, 15 lutego 2015

Co nie co o przyszłym projekcie ... Nabi2015

Dziś pokrótce chciałabym wam nieco bardziej przybliżyć projekt nad którym pracuję z przyjaciółkami. 
Moja myśl o tym by tańczyć do k-pop'owych piosenek jest w trakcie realizacji. Dlaczego taki pomysł? Dlatego że Polska reprezentacja w tym kierunku jest niewielka, nie znalazłam jakoś wiele kanałów idącym w tym kierunku(mówię tylko o polskich kanałach), no i to jest niezła rozrywka, nawet dla osoby nieutalentowanej tanecznie (jak pokazuje mój przypadek). Projekt ma nazwę Nabi (Nabi2015), tak nazwałyśmy naszą grupę taneczną. Nazwa to z koreańskiego po prostu motylek.

Nabi tworzą trzy osoby, a całością techniczną zajmie się nasz Staff. Bawi mnie sama myśl na nasz dzień debiutu na YT, tak bardzo jestem ciekawa reakcji ludzi i waszego odbioru. Planowany na początek był na dzień 14.02.2015 roku, lecz mamy poślizg ciągle dopracowując taniec do wspólnej synchronizacji, bo z tym u nas chyba najciężej.  A wydawało się tak łatwo (*´・v・`) No ale cóż, staramy się jak możemy, z tym by się razem spotkać we trzy kiedy każda jest z innej okolicy czy miasta jest najciężej, a jeśli nie ćwiczymy regularnie czeka nas wszytko od podstaw. Ale wiem że z każdym następnym nagranym filmikiem będzie coraz lepiej, poszukamy sobie stałego miejsca do ćwiczeń i oswoimy się z obiektywem.
Maila i konto na Yt już mamy, a pierwszy couver chcemy do końca lutego już opublikować.
Chciałabym się rozpisać o wiele bardziej, ale zbyt dużo zdradzić nie mogę.
Więcej szczegółów na pewno będzie niebawem, dla (polskich) fanów kpopu będzie to nie lada gratka, więc wyczekujcie nas! 
(ᴖ◡ᴖ)

1 komentarz:

  1. W takim razie życzę powodzenie i wytrwałości, bo wiem, że to na co się piszecie nie jest łatwym zadaniem. Ogólnie koreańska muzyka to nie moja bajka, ale zawsze zachwyca mnie ich synchronizacja w układach, więc będe trzymać kciuki by i Wam dobrze wychodziła. ^^

    OdpowiedzUsuń