sobota, 28 lutego 2015

Creepersy - mam buty o których marzyłam ponad rok

Ponad rok planowałam zakupić te buty, i w końcu się pojawiła niesamowita okazja. Buciki przyszły w wtorek i mam ogromny zaciesz. Zakupiłam je przez internet, dopiero po ponad roku, ponieważ są one niezwykle popularne tak i ich dostępność się zwiększyła. Szukałam ich długo do kupienia w sklepie w centrum handlowym za 300 zł to nie dla mnie, a zamawianie z zagranicy też nie wchodziło w grę bo nie miałam odpowiedniego konta bankowego by płacić w obcych walutach. Już od dłuższego czasu obserwowałam kilka stron polskich oferujących ten model butów, ale dostawy szybko były wykupywane i jedyne dostępne rozmiary to około 37/38, gdzie moja nieszczęsna stopa potrzebuje 40/41. A na zagranicznych stronach rozm 40 to i tak nie był odpowiednik mojej długości stopy w centymetrach (24 cm a 26 cm robi różnicę). Wiec na prawdę długo zwlekałam z zakupem i czekałam na lepsze okazje.

 Jakiś tydzień temu wypatrzyłam ze od dłuższego czasu jest nowa dostawa tych butów na str deezee i były w rozmiarze 40 (na około 25,5 cm długości stopy). Buty w cenie 149 zł i coś co mnie irytowało to ze potrzeba było 1 zł do darmowej dostawy a ja na wysyłkę najbardziej w świecie nie lubię pieniędzy tracić. A wkładając jakąkolwiek parę butów co by mi się podobały, koszt przekraczał ze 230 zł i robił się wydatek na który przez koncert bym sobie pozwolić nie mogłam. Dalsze zwlekanie jednak mi się opłaciło, bo z nudów założyłam sobie konto na owej str i ze 2 dni później dostałam maila o wyjątkowej promocji -30% między godzinami 18 a 23:59 obejmującą też towar już przeceniony, wpisując podany kod. A że sprawdzam maila wręcz nałogowo szybko ją przeczytałam i namówiłam tatę na małe zakupy ;)

Tak więc kupiłam 2 pary butów: creepersy za 105 zł, oraz czarne koturny przecenione podwójnie w ostateczności kosztowały z 58 zł (przecenione ze 130 zł). Suma zakupów to 163 zł, i wysyłka gratis. Buty zapłaciłam w niedzielę, i coś co jest u mnie mega plusem w zakupach internetowych to możliwość płatności kartą visa, co jest bardzo szybkie i mega ułatwiające zakupy nie mówiąc już że dla mnie najwygodniejsze. Miały być w śr, a w wt dostałam sms od taty że mi paczka przyszła <radość> Będąc po 21 w domu miałam mega zaciesz i byłam pełna ekscytacji jakie one są, chciałam je przymierzyć by poprzeglądać się w lustrze <kekeke> Oraz miałam obawę co do jakości, lecz obawy rozwiało w niepamięć.

Po pierwsze to tato myślał ze te 163 zł obejmowało tylko te jedne buty, które i mu się podobały, więc się zdziwił na mój przekręt. Lecz i w koturnach się zauroczył (wykorzystam je na komunie oraz kilka ważnych wyjść w najbliższych planach). Po drugie buty idealnie leżą na moich stopach, choć creepersy pewno nieco mnie obetrą jak każde buty na wysokości kostek, ale to kwestia rozchodzenia.
Przechodząc do butów:

Zdj są pobrane z str, tak się obuwie miało prezentować i są dokładnie takie jak na zdj, bardzo dobrze wykonane, rozmiary są rozpisane z tabeli rozmiarów, wiec pozostaje tylko zmierzyć długość stopy w centymetrach i wybrać ten najbardziej odpowiedni dla siebie. Wiem że te buty mogą na początku obetrzeć pięty na wysokości kostki, szczególnie że ja mam do tego skłonności, ale to tylko kwestia ich rozchodzenia. Coś co kocham w tym obuwiu to to że dodają centymetrów, nogi się w nich wydają dłuższe i pięknie się prezentują, ale też są niezwykle lekkie w noszeniu, wygodne i nie czuć tego że mimo wszystko są na platformie. Mogę gorąco je polecić, bo są wyraziste i przeurocze na nogach.


 



Do drugiej pary również nie mam zarzutów, są takie same jak na zdjęciu, porządnie wykonane oraz bardzo wysokie. Gdy je wyciągnęłam z pudełka, to się wystraszyłam, dlatego że jak na rozmiar 40 wydawały się bardzo małe i bałam się ze nie wsadzę w nie nogi. Lecz zmieściłam ją bez żadnych problemów, i to jest ich mega plusem, zakładając te buty macie wrażenie że wasza stopa ma filigranowy rozmiar, więc każdy kto ma kompleks posiadając większy rozmiar buta na pewno sobie to doceni, warunek pozostanie tylko taki że musi lubić wysokie buty i umieć na nich chodzić. Lecz śmiało mogę wam zagwarantować że będziecie z nich zadowoleni ^^





Mogę wam tą stronę gorąco polecić, buty są ładne, i porządne, lecz ważne i najważniejsze jest to że buty są zgodne z opisem. Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów i na pewno kupię tam jeszcze nie jedne buty!

<dziecko zadowolone z długo wyczekiwanych butów, pozostało wyczekiwać ładniejszej pogody by móc się w nich pokazać kekeke >


Kto z was ma creepersy? Jakie wrażenia, doznania, a może jakieś wady? No i gdzie je zakupiliście? 

1 komentarz:

  1. Gratuluje udanych zakupów, ja też jestem wielką fanką zakupów przez internet. <3
    Creepersy miałam jakieś 1,5 roku temu, ale po ponad dwóch latach bardzo intensywnego użytkowania niestety się rozpadły. >.<

    OdpowiedzUsuń