czwartek, 12 lutego 2015

Block B w Warszawie!


Taaak doczekaliśmy się! I z znikąd nagle się zebrało na to wydarzenie (którego spodziewałam się na lato/jesień). Dlaczego pisze teraz? Skoro wiadomo już od dobrych 2 tygodni o tym? Ponieważ wczoraj wyszły na sprzedaż bilety, po mimo opóźnienia ich w sprzedaży, mega lagów oraz sporej rzeszy fanów w całej Polsce(i nie tylko) czyhających na nie tak samo w stresie jak i ja. Udało mi się go kupić i wiem że pojadę na to wydarzenie na pewno. Mam już zapłacony bilet, przejazd opłacony i zarezerwowany, stres wszelki przeminął, więc postanowiłam co nie co napisać o samym zespole i zbliżającej się imprezie.
Tych postów na pewno będzie jak w jakiejś trylogii, ponieważ potraktuję to bardzo poważnie i przyłożę się do pisania, jako że będzie to niezła pamiątka. Po za tym spodziewajcie się również przygotowań do koncertu, opisu podróży, relacji z oczekiwania pod klubem, i w końcu relacji wieczoru, gdy tylko emocję troszkę opadną i będę w stanie myśleć logicznie. Wiem ze obiecałam kiedyś (bo rok w tył) relacje z koncertu Miyaviego w Krakowie, i tego nie spełniłam, ale zrozumcie że był to mój pierwszy koncert i wszystko było takie emocjonujące że długo nie umiałam dość do siebie i się za to wsiąść. Lecz teraz będzie inaczej, bo nowy rok, a moje codzienne życie się zmieniło od tego czasu! <zdeterminowana>

Oficjalny plakat


O zespole co nie co:
Block B (Hangul: 블락비) jest południowokoreańskim zespołem, który został stworzony przez Cho PD w jego agencji Stardom (dawniej Brand New Stardom). 15 kwietnia 2011, zadebiutowali w Music Bank (KBS World) wraz ze swoim promocyjnym siglem „Freeze!” („그대로 멈춰라!”). Grupa składa się z siedmiu członków: Zico (Woo Jiho), Lee Taeil, B-Bomb (Lee Minhyuk), Ahn Jaehyo, U-Kwon (Kim Yukwon), Park Kyung i P.O (Pyo Jihoon). Grupa ma swoje korzenie w hip hopie, ale zajmuje się różnymi gatunkami muzyki. Zespół ma za sobą już dość długą i ciężką drogę, wzloty i upadki, wielkie przerwy między piosenkami i Mv, lecz po wydaniu odnoszą sukcesy. Mimo wielu nie dogodności i problemów, fani zostają przy nich, nieustannie ich wspierając i (długo)wyczekując następnego singla.




Co gdzie i kiedy?:
Dnia 6.03.2015 (piątek), Block B wystąpi w Warszawskim teatrze(?) Palladium. Jeśli chodzi o lokalizację to naprawdę mi się widzi to bardzo kolorowo, ponieważ wszystko jest w centrum (klub, przejazd, złote tarasy itd). dzięki czemu przy złej pogodzie będzie gdzie się ogrzać i zadomowić, i nie ukrywajmy że ciepły posiłek będzie bardzo wspomagający dla osób, które mają przejazd przed koncertem, a zaraz po powrót i 4h jazdy minimalnie w jedną stronę. Bo niestety chcąc czy nie chcąc muszę być w sobotę na śląsku i wrócić do pracy. Lecz to nie ma znaczenia ponieważ mam bilet i to czyni mnie najszczęśliwszą. Zwykły bilet kosztował jakieś 188 zł, to była najtańsza opcja, jedna z czterech. 
Koreańskie koncerty cieszą się coraz większa popularnością w Polsce a największą chyba właśnie Block B (zaraz po BTS), dlatego nie dziwi mnie to że bilety szybko zostały wyprzedane. Bilety zeszły w jakieś 30 min  góra, przy przeciążonych serwerach. I zaczeła się pojawiać fala komentarzy ludzi, którym szczęście nie dopisało ponieważ nie udało im się zakupić biletów. Szczerze to mi tych osób naprawdę szkoda, ponieważ zna ten ból i smutek jaki zaczyna nas ogarniać.




Chyba już pora spać, nadal nie umie w to uwierzyć, choć już się uspokoiłam (właściwie to ja jestem mocno opanowana i bardzo spokojna w porównaniu do przyjaciółek). Pewnie skojarzę fakt realia mając w ręku bilet. Tak bardzo nie umie się doczekać zostały nam tylko 22 dni do koncertu. Teraz tylko wyczekujemy (^.^)
Spodziewajcie się większej ilości postów z chłopakami, będzie się sporo działo. Więc jeśli ktoś chce być na bieżąco, to zachęcam do obserwacji bloga.

A wszyscy szczęśliwcy, którzy mają bilety niech się pochwalą ^^ no i może ktoś z was sie wybiera z Katowic? 

1 komentarz:

  1. W takim razie życzę udanego koncertu. xD
    Dobrze, że ja nie jestem taką muzyczną fanką, bo bym zbankrutowała. ^^'

    OdpowiedzUsuń