piątek, 29 sierpnia 2014

MM #3 - Liebster Blog Award

Dostałam nominację w Liebster Blog Award od yuki-wa-kira-kira.blogspot.com . Cieszę się bardzo za nominowanie mnie i potraktuję to jako kolejną część MM. Lecz od razu zaznaczę że nagnę zasady i nie nominuję nikogo. Ponieważ blogi które czytam, mają już długi staż i swą publikę, lub już były nominowane.

Liebster Blog Award?- Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.



1. Jaki jest twój ulubiony tytuł, jeżeli chodzi o książki?
Po mimo że lubię czytać, to częściej sięgam po mangi ulubionych tytułów nie mam. Niestety z moim zepsutym wzrokiem, to przeczytanie 1 porządnej książki zajmie chyba 10 mies  -_-
2. Skąd czerpiesz swoją inspirację?
Przychodzi z biegiem życia, w otaczającym mnie świecie i razem z marzeniami (które mnie napędzają).
3. Za co lubisz/ nie lubisz deszczowej pogody?
Jest mi ostatnimi czasy obojętna . Nie określę teraz czy ją lubię, czy też nie. To zależy od nastroju/humoru, a od czasu do czasu i popadać musi ;)
4. Jakim kolorem powinno malować się nadzieję? 
Błękitnym?
5. Najgłupsza riposta z jaką przyszło ci się spotkać?
Nic mi na myśl nie przychodzi w tym momencie .-.
6. Wolisz żyć w samotności, czy w gronie przyjaciół?
Wszystko z umiarem, bo co by nie było to za dużo to niezdrowo. I zawsze będzie tęskno, za bliskimi czy spokojem i ciszą .-.
7. Skąd pomysł na nazwę twojego bloga?
Od mojego drugiego imienia, z którym chcę by mnie kojarzono :3
8. Jaki jest twój ulubiony zapach?
Lekko słodki, kwiecisty z drobną nutką wanilii 
9. Czy jesteś miłośnikiem herbaty? A może wolisz kawę?
ZIELONA *3* Herbatę piję bo piję, kawę sporadycznie degustuję .-.
10. męczą cię te tandetne pytania?
Idzie się przy tym dobrze uśmiać ^-^
11. Nie martw się, to już koniec. Możesz wkleić jakieś zdjęcie , (๑╹◡╹๑)
Jeeeejjj dałłam radę :D




więc ~ Macie pandę  

1 komentarz:

  1. Gratuluję nominacji. <3
    Ja znowu uwielbiam testować nowe smaki herbat, obecnie jestem zakochana w połączeniu czerwonej z zieloną. ^^

    OdpowiedzUsuń