środa, 6 sierpnia 2014

Maraton Mariee - Zapowiedź i wstęp

  To seria artykułów mająca na celu pokazać kim jest Mariee. Kim jestem, opowiem wam trochę o sobie, otworzę się przed wami. Znajdziecie tu odpowiedź na wiele pytań głównie się nasuwających o mojej osobie. Wszystkie te artykuły z serii Maraton Mariee (MM), będą pod etykietą o właśnie takiej nazwie. Podjęłam się stworzenia takiej serii postów po to by odpowiedzieć na najczęściej zadawane mi pytania. Po staranie wcześniejszym ich przemyśleniu opiszę je tutaj na blogu.
Po kolej w jakimś odstępie czasowym będę dodawała po jednym poście z MM w takiej kolejności by miało to większy sens.
  Skąd taki pomysł na MM? Pewnie dlatego że każdy blog jest formą pamiętnika dla autora. To miejsce gdzie wyrażamy siebie, i ten blog jest taki dla mnie, chcę powiedzieć co nieco więcej, i pokazać coś. Myślę ze właśnie tutaj znajdziecie najważniejsze i najciekawsze informacje czy bzdury o mnie (głód znajomych w końcu zostanie nasycony). A także pewnie po czasie zrzucę z siebie tą całą anonimowość.
Nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć ile ta seria będzie sobie liczyć postów i jaki kierunek obierze, ale myślę że znajdą się osoby które chętnie będą czytać moje wypociny.
W życiu są takie momenty że by rozpocząć nowy etap trzeba wcześniej zakończyć poprzedni. W tym miesiącu będę musiała podjąć wiele ważnych decyzji, i wieżę że gdy zakończę stare rozdziały zacznę nowy etap, i znikną te wszystkie blokady gdzieś wewnątrz mnie. A dzięki temu uda mi się na nowo poświęcić wszystkiemu co kocham czy zaniedbałam. Jednym słowem odrodzę się na nowo i będę szła za głosem serca by nie żałować straconych szans. Po porostu chcę być uczciwa względem siebie.

obraz z grafiki google

1 komentarz:

  1. Jak pięknie napisane. Już nie mogę się doczekać serii MM. Z pewnością masz rację, bycie anonimowym przeczy sobie. ;)

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń