niedziela, 31 sierpnia 2014

Ulubieńcy miesiąca - sierpień 2014

Tak właściwie to po mimo testowania wielu nowych produktów kosmetycznych i bardzo pozytywnych pierwszych wrażeń, nie jestem jeszcze gotowa by nazwać je od razu ulubieńcami.
Ale jest jedna rzecz, mianowicie firma, którą się bardzo zachwycam. Jest nią Oriflame.




Z ich produktami mam styczność od paru lat, lecz przełom nastąpił w lipcu (tego roku) gdy też postanowiłam zapisać się do klubu Oriflame,  i zostać konsultantką. Ta przygoda się dopiero zaczyna, ale jestem już bardzo podekscytowana. Jakością ich produktów i efektem jaki uzyskuję. Oriflame to nie tylko kosmetyki, akcesoria , ale i suplementy diety. Oriflame otwiera prze de mną wiele ciekawych doświadczeń, szkoleń w zakresie kosmetycznym i zdrowotnym, co naprawdę daje mi dużo wiedzy i radochy. Cieszę się że wpisałam się do klubu. To początek wspaniałej przygody i naprawdę to polubiłam *-*

2 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc to nie miałam za bardzo styczności z ich kosmetykami, więc ciężko mi oceniać, ale ogólnie słyszałam wiele pozytywów o firmie no i najważniejsze, że Ty sama jesteś zadowolona. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o tej firmie :) sama miałam pare kosmetyków z ich katalogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń